nadzarina anis baby gemuk + bie + sayang + my only darls + my jantung

1618 : haram nih , sayang kau gila !
tak mungkin ada niat nak buat kau terasa tau , ILOVEYOU !
aku tahu , aku dah banyak susahkan kau sepanjang kita rapat kan , banyak buat kau sakit hati ,
sampai gaduh disebabkan pihak ketiga , (okay yang ni betul2 kimak) , grr
:)
kau tahu kan , kau akan jadi orang pertama aku cari dalam apa-apa situation ,
BFF and cousin !
ILOVEYOU forever pundekk !
kau kenal aku kan , kalau bergurau macam mana kan bie ?
makan dalam? , yes ! that's the word :)
tapi kau tahu aku sayang kau lebih dari apa2 dalam dunia kan ,
selain abang aku , shafiq , kau faham aku baby <3
kau paksa aku belajar *sumpah yang ni sweet , ngeh ngeh ngeh
thanks to you munchie + sexy ! , takda apa yang boleh aku balas , ily weh :)

love ,
eqa versace <3