malas + bosan + mengantuk + sakit hati + guilty

2346 : malas : ntah apa kena dengan aku malam ni , malas mandi , HAHA
bosan : err dah bosan onl , rasa nak hentak je lappy ni , HAHAHHAAHAH
mengantuk : act tak mengantuk sangat , disebabkan malas and bosan menguasai , tu yang mengantuk....
zZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
sakit hati ? , hmm
agak-agak , apasal aku sakit hati ? .
dah ahh 1st time wifi aku lembab gila , memang parah nak online ,
tak habis-habis loading,, grr
lastly : ada class hari rabu , tak boleh lepakkkkkk ,
siotttttttttttttttt , grr
 mencabar kesabaran betul , semua haram tahu tak ,
baby sorry , i sayang you tahu tak , <3 <3 <3
yang last tak tahu nak masuk kat group mana , tadi ex aku text ajak keluar ,
kecohh ahh dia , i'm not his girfie anymore kan , tak payah mengada2 nak contact aku , grr
enough for tonight readers / bloggers , heee *mesti korang serabut baca post kali ni ,
HAHHAHAHAHHA

love ,
eqa versace <3