aku sudah berkerjaya :)

2135 : oh hye readers , bloggers , followers !
long time no news kan ? , well baby , i akan update start from today <3
act i busy sebab i kerja as a waitress last 2 weeks , balik pukul 1 pagi ,
memang jarang la nak update blog ,
sorry yangg :(
HAHA but now dah tak kerja jadi waitress da , now jadi clerk dekat kedai uncle :)
gaji cukup untuk shopping , AHHA
okay baby , post kali ni nak cerita pasal ex abang angkat :)
hey abang ! , just nak cakap : congrats kerana dah friend dengan ex yang paling kau suka maki dulu :)
now , kau dah lupa kat aku kan ? , untung laaaaaaaa
tak payah nak terasa dengan post aku kali ni , cuma pelik , kau pun tak percaya kat aku dah kan ?
fine , hope kau happy okay ,
kau pun dah tak amik tahu pasal aku kan ? , okay , sekarang pun aku dah taknak amik tahu pasal kau ,
puas ? , great !
just nak cakap , aku takkan lupa jasa-jasa kau yang banyak bagi nasihat dekat aku dulu , thanks okay :)

love ,
eqa versace <3