HAHA paling benci :P

1655 : yaw peeps !
today aku nak share 10 benda yang buat aku menyampah , HAHAHHA
kira yang aku tak suka laaaa ,
enjoy reading :)

1 . paksa aku buat benda yang memang aku taknak , even benda baik , please okay :)
2 . lelaki yang tak malu suka mintak-mintak including my boyfie .
3 . bila aku pakai baju baru , sibuk-sibuk tanya bila , harga , dekat mana , wtf ?
4 . bila ajak lepak , tetiba dia sendiri menghilangkan diri .
5 . tak appreciate benda baik yang aku buat , yang salah ? , semua nak kecoh kan ?
6 . tak reti bayar hutang , err _________
7 . bila nak mintak tolong layan aku baik gila babi , in reality ?
8 . memburukkan nama aku demi menjaga nama baik kau , *okay yang ni macam haram .
9 . lupa kawan , thanks kimak =.=
10 . bila moody , lepaskan dekat aku  , hey dude , agak-agak okay !

love ,
eqa versace <3